Na registrační formulář se nejsnáze dostaneme z webové stránky www.ifakturant.cz
Po kliknutí na tlačítko vyzkoušejte si mě zdarma a začněte fakturovat online nebo na tlačítko registrovat v horní navigační liště, budete přesměrování na registrační formulář.
Představme si scénář, kdy potřebujeme vystavit několik faktur měsíčně.
Asi první varianta jak toho dosáhnout bude u každého stejná, zkusí si na Internetu najít šablonu pro vystavení faktury v aplikacích jako je Word nebo Excel. Do šablony faktury ručně zadá všechny údaje o dodavateli, příjemci a fakturovaných položkách, několikrát je ještě překontroluje a fakturu uloží někam na disk v počítači. Následně zkusí daný soubor převést do PDF a poslat klientovi. Logo či podpis by na faktuře vypadaly jistě profesionálně a moc hezky, ale to už je zase spoustu práce navíc.
Vzhledem k tomu, že lze faktury odesílat našim zákazníkům elektronicky, například e-mailem s přiloženou fakturou ve formátu PDF, tak na faktuře být podpis nemusí, nemusí být ale ani na té papírové.
Pouze její příjemce by měl souhlasit s použitím faktury v elektronické podobě. Takovým tichým souhlasem může být třeba její zaúčtování.
Přesto je hezké na faktuře podpis a třeba i logo mít, v iFakturantovi si je velmi snadno nahrajete přímo do systému a zobrazí se na každé vystavené faktuře.
Doklady dnes smíme archivovat jak v papírové, tak i v elektronické podobě. Důležité je, abychom dodrželi minimální termíny pro jejich uschování, což je obecně pro účely vedení účetnictví alespoň 5 let. (např. Závěrka a Výroční zpráva 10 let)
Pokud tedy odesíláme své faktury faktury elektronicky, tisknout je nemusíme.
Je jistě dobré mít tyto doklady uloženy bezpečně, proto iFakturant ukládá data v několika geograficky odlehlých lokalitách a ještě provádí pravidelné zálohy…!
© iFakturant, s.r.o. 2015 www.ifakturant.cz Obchodní podmínky